چگونه به حذف سنگ کلیه برای مرحله 3 نفر CKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به حذف سنگ کلیه برای مرحله 3 نفر CKD

چگونه به حذف سنگ کلیه برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه PacientesAunque سنگ کلیه و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هر دو دو بیماری شایع کلیه، برخی از بیماران هر دو از این دو problemas.Si این اتفاق می افتد، بیماران باید خواهید برای پیدا کردن راه هایی برای برداشتن سنگ کلیه در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی.

سنگ کلیه و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

سنگ اسید و کلسیم اوریک: با توجه به اجزاء، سنگ کلیه را می توان به دو نوع تقسیم می شود. با توجه به شرایط بیماری از بیماران، پزشکان سازماندهی یک برنامه درمانی مناسب برای برداشتن سنگ کلیه. همراه با درمان های پزشکی، بیماران همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی را دنبال کنید.

اگر بیماران نیز بیماری کلیوی مزمن نیز باید با توجه به حفاظت از بافت کلیه عملکرد باقی مانده خود را پرداخت و بهبود سلامت کلی از بیماران داشته باشد. بهتر است بیماران به موقع آسیب کلیوی معکوس می باشد.

چگونه برای برداشتن سنگ کلیه و حفاظت کلیه موثر؟

برای برداشتن سنگ کلیه، بیماران دو گزینه: عمل جراحی و طب سنتی چینی.

جراحی می تواند سنگ کلیه را به طور مستقیم حذف، اما می تواند بخشی از بافت کلیه به از دست دادن باعث و می تواند هر چیزی را برای بیماری های کلیوی آسیب دیده نمی.

برخی از داروهای گیاهی چینی در برطرف کردن سنگ کلیه و دانلود آنها را به خارج از بدن از طریق urinario.Además دستگاه موثر ثابت کرده اند، برخی از داروهای دیگر با مالکیت به تغذیه کلیه و بازسازی ساختار فیلتر کلیه های آسیب دیده می توان برای بهبود وضعیت کلیه ها از pacientes.Para این داروها سریعتر کار، پزشکی بیماران می تواند درمان شود میکرو چینی Osmotherapy می توانید مواد تشکیل دهنده موثر داروهای چینی به طور مستقیم به آسیب کلیوی آسیب دیده.

طرح درمان مفصل باید در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد. برای دریافت برنامه درمانی فردی، شما می توانید دکتر را به طور مستقیم آنلاین و یا یک پیام به enfermedad-renal@hotmail.com ترک مشورت کنید. ما خوشحال به کمک هستند.





:: برچسب‌ها: درمان CKD مرحله 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: